Hjem - En liten bakeblogg med mine små og store prosjekt.

søndag 1. juni 2014

Kake til babyshower


En til kake denne måneden. Det var invitert itl babyshower så da lagde jeg en kake til det. Var først litt småskuffa over hvordan den så ut, men så lagde jeg en hel haug med blomster i går kveld som jeg kunne legge til og da ble det straks så mye bedre!

Samme bunn og nesten samme fyll som sist, bare med Schweizernöt i stedetfor mandel split i sjokoladekremen.

Til denne kaken er mye av pynten gjort med silikonformer! Shitnice, spesielt siden jeg har hatt begrenset med tid å holde på med kaka! Snakker om å gjøre det enklere for seg selv. xD Skulle brukt mer penger på former for lenge siden. Må kjøpe flere etterhvert tror jeg, så man kan varriere litt. =)


Noe av utstyret jeg har brukt om noen er interessert:

Silikonform til baby
Utstikker og silikonpregler til blomst  - brukte også en stjerneutstikker med samme pregler, for litt mindre blomster
Silikonform til små sløyfer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar