Hjem - En liten bakeblogg med mine små og store prosjekt.

tirsdag 27. april 2010

Veske kake

Dette var et skikkelig "fort og gæli" prosjekt. Vi reiser jo nordover snart, så ingen vits å bruke lang tid på ei kake som blir ødelagt. Poenget med å bake den i hele tatt var å se hva jeg kunne få til om jeg gjorde det kjapt og uten mye planlegging. Dermed kan jeg jo regne med at jeg kan få det bedre til på ei kake jeg bruker god tid på.

Denne kaka ble soggy og skjev, og kantene er ikke godt satt sammen, målene er ikke tatt ordentlig, så den er litt sånn på halv tolv. Men! - min første veske-kake er iaf gjort, og man ser jo hva det skal forestille, sant?! :D Ikke smakt den enda. =P Hva den smaker kan jeg enda ikke si noe om. Uansett, så er oppskriften en annen enn den jeg vanligvis bruker, fordi den hadde færre ingredienser og var lettere å hive sammen. ^^ Neste gang skal den bli finere og i tillegg gå å spise! Det er iaf målet!



In short; purse-cake! My first. ^^ Its made quick and very wrong, just as a first attempt to see if its do-able for me at all - and i think it is! Next time it will be better! Or very similar, only good to eat as well. =P (havent tasted this one yet)

1 kommentar:

  1. Kjempe flott resultat til å være et første "fort og gæli" prosjekt!

    SvarSlett